GoPOS E- Adisyon Programı
[email protected]
08503059131

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Lütfen, aşağıdaki formu doldurarak size nasıl yardımcı olabileceğimizi bize anlatın.

person
Fill out this field
phone
Fill out this field
create
Fill out this field
  • ÜRÜNLER
    • Restoran Otomasyonu
    • Paket Servis Programı
    • Mobil Adisyon Uygulaması
    • Kurye Takip Sistemi
    • Karekod Menü
    • GoPOS Özelikleri
    • Bulut Adisyon Sistemi
    • Yazar Kasa Pos Entegrasyonu
  • FİYATLANDIRMA
  • MAĞAZA
  • REFERANSLAR
  • İLETİŞİM
  • KULLANMA KILAVUZU
1-Ana sayfada adisyonlar bölümünde gelişmiş filtreleme seçenekleri ile geçmiş günlerdeki ve şuanki Açık-kapalı veya tüm adisyonarı görebilirsiniz.
2-Adisyonlarınız getirdikten sonra inceleyebilir ve detaylarını görebilirsiniz.
3-Gün sonu yapılmamış adisyonu geri getirebilir ve adisyon üzerinde işlemler yapmaya devam edebilirsiniz.
1-Eğer ki çok fazla kategoriniz varsa ve kategoriyi bulmakta zorlanıyorsanız Ana kategori ekleyip kolaylık yaratabilirsiniz.
-Ana kategori eklemek için yönetim panelinden ‘Ana kategoriler’ kısmına girip araçlar sekmesinden ‘Ekle’ butonuna tıklayınız.
-Ana kategorinin adını(Ör:Yemekler) ve menünüzü seçip kaydet butonuna tıklayarak ana kategorinizi oluşturun.
2-Daha sonra ana kategorinizin üzerine tıklayıp araçlar çubuğundan ‘Detay’ butonuna tıklayın.
-Açılan pencerede ana kategorinizin içerisinde bulunacak olan kategorileri seçin ve kaydedin.
Böylelikle Ana Kategorinizi oluşturmuş oluyorsunuz.
1-Bölge ve masa eklemek için yönetim panelinden Bölge/Masa bölümüne tıklayınız.
-Daha sonra yukarıda ‘ekle’ butonuna basıp POS ekranında görmek istediğiniz bölgeyi ekleyiniz.(Ör:Bahçe)
2-Bölgemizi ekledikten sonra ‘Masalar’ kısmına gelip ‘Bölge seç’ kutucuğundan içerisine masa eklemek istediğimiz bölgeyi seçiyoruz ve ‘Ekle’ butonuna basıyoruz.
3-Bu kısımda ‘Masa ön adı'(Ör:Bahçe) girip toplu masalar ekleyebilir veya masalarınızı tek tek ekleyebilirsiniz
1-Cari hesap ekledikten sonra yönetim panelinde cari seçeneği içerisinde cari hesap bilgileri bulunacaktır.
-Cari hesap bilgilerinin detaylarını görmek için hesabın yanında bulunan “Detay” butonuna tıklayınız.
2-Detaylar bölümünde carilerin ödemesini alabilir indirim uygulayabilir adisyonları görebilir , kapatabilir veya birleştirebilirsiniz.
1-Öncelikle [email protected] adresine ‘Api giriş Restoran Key bilgileri’ isteğinde bulunun.
-Daha sonra Yönetim panelinde ‘Getir Yemek’ bölümüne girip Ayarlar sekmesine Restoran Key’inizi giriniz.
-Dilerseniz otomatik sipariş onayını açabilirsiniz bu sayede getir yemek gelen siparişler otomatik olarak paket servis ekranına düşer.
2-Menünüzün entegresi için bizimle iletişime geçiniz.
1-Gider eklemek için öncelikle yönetim panelinden bulunan Gelir/gider sayfasından bir gider türü eklemeniz gerekmektedir.
-Bunun için Gelir/Gider sayfasında ‘Gider Türleri’ kısmına gelip ekle butonuna basınız.
-Gider türünü ekleyiniz.(Ör:Manav).
2-Daha sonra gider eklemek için yukarıdan ‘Giderler’ bölümüne gelin ve ekle butonuna basın.
-Gider türünü, gider adını, maliyetini ve ödeme tipini girip giderinizi kolayca kaydebilirsiniz.
3-Ayrıca giderlerinizi rapor şablonunda aktif edip kategori-ürün bazında günlük-haftalık-aylık istediğiniz tarihte raporlayabilirsiniz.
1-Yönetim panelinde ‘Groups’ kısmında bulunan “Ekle” butonu ile aile grubu ekleyebilirsiniz.
2-Eklemek istediğini grup ismini girin ve kaydedin. Grup ekleme işleminiz tamamlanmıştır.
1-Ana sayfadaki sekmelerde yer alan ‘Gün İşlemleri’ bölümünden kolaylıkla gün başı gün sonu yapabilir ,güne açıklama ekleyebilirsiniz.
Bunun için öncelikle “Gün Başı Yap” butonuna tıklayıp açılan pencerede dilerseniz açıklama girebilirsiniz.
2-Gün Sonu yapmak için ise “Gün Sonu Yap” butonuna tıklayıp dilerseniz açıklama girip kaydedebilirsiniz.
1-Paket servis ekranında kuryeye sipariş verdikten sonra ‘Harita’ sekmesinde kuryemizi ve siparişi seçip harita üzerinde görebilir ve otomatik yol tarifi alabiliriz.
1-Ürün eklemek için öncelikle ürünümüzün bulunacağı bir kategori eklememiz gerekmektedir.
-Bunun için yönetim panelinde ‘Kategoriler’ kısmına giriyoruz..
-Sonrasında her sayfada bulunduğu gibi yukarıda ‘ekle’ butonuna tıklayıp eklemek istediğimiz kategori adını ve bu kategorinin ilişkilendirildiği menüyü seçiyoruz.
1-Kategori silmek için öncelikle yönetim panelinden ‘Menüler’ kısmına giriniz.
-Daha sonra kategorinin bulunduğu menünün üzerine tıklayıp yukarıda bulunan araçlar kısmından ‘Detay’ seçeneğini tıklayın.
2-Burada silmek istediğimiz kategorinin menüyle ilişkisini kesiniz.
-Artık kategoriniz menüyle ilişkili değil ve artık bu kategori POS Ekranında çıkmaz.
3-Şimdi kategorinizin içerisinde ürün olup olmadığını kontrol etmeniz gerek.
-Eğer kategoride ürün var ise yönetim panelinden kategoriler kısmına girip menüyle ilişkisini kestiğiniz kategoriyi seçip araçlar sekmesinden ‘Detay’ seçeneğine tıklayın.
-Eğer kategoride ürün var ise yönetim panelinden kategoriler kısmına girip menüyle ilişkisini kestiğiniz kategoriyi seçip araçlar sekmesinden ‘Detay’ seçeneğine tıklayınız.
4-Sonrasında kategorinin içinde bulunan ürünleri ‘Ürünler’ panelinden silin.
-Artık kategorinizi silebilirsiniz.
1-Yönetim panelinden ‘KDV Ayarları’ sekmesinde istediğiniz KDV şablonunu kdv oranı ve adıyla birlikte oluşturabilirsiniz.
-Bunun için öncelikle bir kdv şablonu oluşturmanız gerkemektedir.
2-Kdv şablonunuza bir isim veriniz ve kdv oranını seçiniz.
3-Kdv şablonunuzu oluşturduktan sonra yukarıdaki sekmelerden “Kdv ilişkileri” seçeneğine tıklayın ve “Ekle” butonuna basın.
4-Açılan pencerede oluşturduğunuz kdv şablonunu , kdv uygulamak istediğiniz kategoriyi veya ürünü seçip kaydediniz.
-Böylelikle seçtiğiniz ürün veya kategoriye belirlediğiniz oranda kdv fiyatı eklemiş olacaksınız.
1-Kullanıcı eklemek için yönetim panelinden ‘Kullanıcılar’ bölmesine giriniz.
-Yukarda bulunan seçeneklerden ‘Roller’ sekmesine giriniz.
-Kullanıcı eklemek için öncelikle bu kullanıcının yetkilerinin bulunduğu bir rol oluşturmanız gerekmektedir.
2-Roller sekmesinde araç çubuğundan ‘Ekle ‘ butonuna basınız. Açılan sayfada eklemek istediğimiz rolun adını girip ardından rolün kullanabileceği izinleri seçin ve kaydedin.
3-Daha sonra kullanıcılar sekmesine gelip bir kullanıcı ekleyiniz.
-Gerekli bilgileri girip Rol kısmından oluşturduğunuz rolu seçin ve kaydedin. (1 rol birden fazla kullanıcı için tanımlanabilir).
4-Oluşturduğumuz kullanıcıya mobilden vs. giriş yapabilmek için kullanıcın üzerine tıklayıp düzenle diyoruz ve karşımıza çıkan QR kodu mobil gopos uygulamalarımızdan QR kod ile giriş bölümüne okutuyoruz ve girişimizi sağlıyoruz.
1-Bölgemizi ekledikten sonra yönetim panelinde ‘Menüler’ kısmına gelip yukarıdan ‘Menü ilişkileri’ sekmesine girin ve “Ekle” butonuna tıklayın.
2-Açılan sayfada menünüzün ilişkilendirileceği bölgeyi ve menünüzü seçip kaydedin.
-Böylelikle menünüzü bölgenizle ilişkilendirmiş olacaksınız.
1-Sipariş verdiğimiz yemekler vs. ‘Mutfakta Bekleyenler’ Ekranına düşer.
-Mutfak ekranında mutfak personelleri siparişleri görür hazırladıysa ürünü seçip ‘Hazırlandı’ butonuna basar ve ürün ‘Mutfakta bekleyenler’ bölümünden ‘Mutfakta Hazır’ bölümüne düşer.
2-Teslim edildiğinde ise Mutfakta hazır bölümünden ürünü seçip ‘Teslim Edildi’ Butonuna tıklayıp kolayca siparişlerinizi yönetebilirsiniz.
1-Ödeme Tipleri sekmesinden ‘Ekle’ butonu ile dilediğniz ödeme tipini ekleyebilir, dilerseniz adisyonda hızlı ödeme özelliğini aktif edebiliriz.
1-Paket Servis Sistemi’ni kullanmadan önce kurye rolünde bir kullanıcı oluşturmanız gerekmektedir.
-Bunun için öncelikle bir rol eklemelisiniz ve rolun izinlerine “Paket Servisi” seçeneğini seçmelisiniz.
-Bunun için öncelikle bir rol eklemelisiniz ve rolun izinlerine “Paket Servisi” seçeneğini seçmelisiniz.
1-Yönetim panelinden para birimleri sekmesinde ‘Ekle’ butonu aracılığıyla para birimi , bu birimin kur oranı ve sembolünü ekleyebilirsiniz.
1-Size özel host oluşturuyoruz ve yedeğinizi alıyoruz ve mobil üzerinden girişinizi istediğiniz noktadan sağlıyoruz.
1-Bu kısımda Satışlarınızı sıfırlayabilir,Garsoniye tanımlayabikir,iskonto ve yuvarlandırmalarınızı sınırlandırabilir saat dilimi seçebilir ve birçok sistemsel ayarı yapabilirsiniz.
1-Raporlarınıza ulaşmak için ana sayfadaki sekmede ‘Raporlar’ kısmına giriniz.
-Dilerseniz açılan sayfada ‘Özet’ butonuna tıklayarak özet bir şekilde grafiksel raporlarınızı görebilirsiniz.
-Özet grafiksel raporlar :
2-Dilerseniz yukarıdaki pencerede ‘Şablonlar’ butonuna tıklayıp kendinize özel bir şekilde rapor şablonunuzu oluşturabilirsiniz.
3-Rapor şablonunuzu dilediğiniz gibi oluşturduktan sonra raporlar bölümünde ‘Rapor Türü’ seçeneğinde hazırladığınız rapor şablonunun ismini seçip ‘Raporla’ butonuna tıkladıktan sonra kendi şablonunuzun içerdiği bilgileri görebiliriz.
1-Reçetelendirmek istediğiniz ürünün özellik kısmında ‘Stok Türü’ seçeneğinde ‘Gramajlı’ olanı seçiniz.
2-Daha sonra yönetim panelinden ‘Reçetelendirme’ bölümüne tıklayınız ve yukarıdaki sekmeden ‘Ham maddeler’ bölmesine giriniz.
-Burada reçetelendirmek istediğimiz ürünün öncelikle ‘Ekle’ butonu ile ham maddelerini giriniz.
3-Daha sonra bu hammaddelerin stoğunu tutmak için yönetim panelinden ‘Stok’ sekmesine girerek ‘Stok hareketleri’ kısmından bu hammaddelere ‘Ekle’ butonuna tıklayın.
4-Stok takibi işlemlerinizde oluşturduğunuz depo ,raf ,hammadde ürün, birim fiyatı ,birim miktarı ve birimini girip İşlem olarak stok girişini seçin ve kaydedin.
-Stok girişlerini yaptıkdan sonra Stoklar bölmesinden bu hammaddelerin stoğunu takip edebilirsiniz.
5-Stoklarınızı ekledikten sonra 1 üründe bu ham maddelerden ne kadar kullanıldığını ve maliyetini hesaplamak için ‘Reçetelendirme’ kısmına geri dönüp ‘Reçeteler’ sekmesinde ‘Ekle’ butonuna basıp bir ürün reçetesi oluşturmalısınız.
-Ürün reçetesi oluşturmak için öncelikle Ana ürününüzü seçmelisiniz. Daha sonra Ham maddeler kısmında bu ürünün içerdiği hammaddeleri seçip içerisine giren miktarı ve birimi yazarak kayıt etmelisiniz.
-Eğer var ise ürüne yukarıda bulunan çubuktan ek maliyet ekleyebilirsiniz.
-Reçetenizi kaydettikten sonra bu ürünün satış fiyatını,hammaddelerden oluşan maliyetini,var ise ek maliyetini ve üründen kazancınızı görebilirsiniz.
-Hammaddelerini oluşturduğunuz ürünün satışı gerçekleştiğinde reçetelendirilen miktarda hammaddeler otomatik olarak stokdan düşecektir.
1-“https: //www.netgsm.com.tr/bayilik/abonelik/2192/” linki üzerinden abonelik sağladıktan sonra Api bilgilerinizi yönetim panelinde ‘Müşteriler’ kısmına giriniz.
-Yukardan ‘SMS’ sekmesine geçin ve ‘Settings’ bölümüne Api bilgilerinizi girin.
2-Daha Sonra ‘Add’ butonuna basıp Sms Şablonu oluşturunuz.
-Content kısmına mesajımızı , Name kısmına sms şablonunuzun ismini girin.
-Eğer Paket servis ekranında siparişin kuryeye gönderildiği anda sms atılmasını istiyorsanız ‘Take Away’ seçeneğini aktif etmelisiniz.
3-Daha sonra Paket Servis ekranının altında Sms şablonlarınız gözükecektir.
-Sms göndermek istediğimiz siparişi seçip aşağıda bulunan sms şablon butonuna basarak otomatik olarak sms gönderebilirsiniz.
1-Öncelikle stoğunu tutmak istediğimiz ürünlerin özelliklerinde bulunan ‘Stok Tipi’ seçeneğinde adetli olarak seçiniz.
2-Stok oluşturmak için öncelikle yönetim panelinden ‘Stok’ bölümüne giriniz.
3-Daha sonra yukarıdaki sekmeden ‘Depolar’ seçeneğine tıklayın ve ‘Ekle’ butonuna basıp dilediğiniz depo kodunda bir depo oluşturun.
3-Sonrasında ‘Raflar’ sekmesine girip ‘Ekle’ butonu ile raf adı,raf kodu ve deponuzu seçerek bir raf oluşturun.
5-Stok girişi eklemek için ‘Stok Hareketleri’ sekmesi üzerinden ‘Ekle’ butonu ile deponuzu,rafınızı,stoğunu eklemek istediğiniz ürünü,ürünün birim maliyetini,stoğa giriş miktarını ve ürün birimini girerek işlem seçeneğinde Stok Girişini seçip kaydedin.
-Daha sonra Stoklar sekmesinde ürün stoğunuzu görüyor olacaksınız.
-Stoğa eklediğiniz üründen sattıkça otomatik olarak stokdan düşecektir ve stok hareketleri kısmında stok çıkışı olarak gözükecektir.
1-Öncelikle Raporlar sekmesinden şablonlar butonuna tıklayın.
-Daha sonra stok rapor şablonunuzu oluşturmak için ‘Ekle’ butonuna tıklayın.
3-Açılan pencerede şablonunuza bir isim girin ve Raporlama Seçenekleri bölümünde bulunan ‘Stok’ seçeneğini aktifleştirip kaydedin.
4-Şablonunuz kaydedildi. Şimdi Raporlar bölümünde rapor şablonumuzu seçip raporlama işlemini yapabilirsiniz.
1-Yönetim panelinde bulunan ‘Toplu İşlemler’ seçeneği ile ürünlerinizin fiyatlarını hızlıca düzenleyebilirsiniz.
1-Kategorinizi ekledikten sonra içerisine ürün eklemek için yönetim panelinden ‘Ürünler’ kısmına girin ve araçlar sekmesinde bulunan ‘Ekle’ butonuna basın.
3-Açılan pencerede eklemek istediğiniz ürünün Adı ,Tipi, Kategorisi , eğer ara sıcaklar-ana yemekler gibi servis türleriniz var ise Servis türü kısmından ‘Ekle’ butonu ile Servis adını ve seris sırasını(Ör:Ara sıcaklar 1) girip servis türünüzü kaydedebilirsiniz.
4-Opsiyonel olarak servis türü-barkod-açıklama girdebilirsiniz. Daha sonra sağ tarafta bulunan bölümde ürünün fiyatını yazınız.
5-Eğer Ürünlerinizde porsiyon var ise sağ tarafta sil butonunun üstünde bulunan ‘Ekle’ butonuna basıp porsiyon adı ve fiyatı girip kaydedebilirsiniz.
6-Opsiyonel olarak ürününüze görsel ekleyebilirsiniz. Bunun için porsiyon ekleme bölümünün altında bulunan ‘Görsel ekle’ butonuna basıp eklemek istediğiniz resmi bilgisayarınızda konumunu bulup kaydet dediğimizde ürününüze görsel eklemiş olursunuz.
1-Yönetim panelinde bulunan ‘ürün özellikleri’ bölümünden toplu ürün özellik grubu oluşturabilirsiniz.
-Bunun için ürün özellikleri sayfasında ekle butonuna basıp bu özellik grubuna isim verdikten sonra ekle butonu ile özelliklerimizi ekleyebilirsiniz.
2-Eklenen barlarda ilk önce özelliğin adı (Ör:Bol Buzlu) daha sonra fiyatı ve sonra da kdv var ise kdv oranını girerek kaydedin.
3-Ürün özellik grubumuzu ekledikten sonra yukarıda ürün ilişkileri kategorisine giriyoruz.
-Burada ekle butonu ile ürün özellik grubumuzu tek bir ürün ürün veya toplu olarak bir kategoriyle ilişkilendiriyoruz.
4-Ürün özellik grubu ekleme işlemimiz tamamlandı artık seçtiğimiz kategorideki ürünlerde özellikler sipariş alırken ürünün üzerini tıkladığımızda otomatik olarak opsiyon halinde gözükecektir.
7-Dilerseniz ürüne manuel olarak da özellik ekleyebilirsiniz.
1-Öncelikle [email protected] adresine ‘Api giriş bilgileri’ isteğinde bulunuz.
-Daha sonra Yönetim panelinde ‘Yemek Sepeti’ bölümüne girip Ayarlar sekmesine api giriş bilgilerinizi girin ve kaydedin.
-Dilerseniz otomatik sipariş onayını açabilirsiniz bu sayede Yemeksepetinden gelen siparişler otomatik olarak paket servis ekranına düşer.
1-Adisyon sayfasında dilediğiniz ürünü seçip ‘-‘ butonuna basarak parçalayabilirsiniz.
1-Adisyon sayfasında dilediğiniz ürünü seçip ‘Taşı’ butonuna basarak ürünü seçtiğiniz masaya taşıyabilirsiniz.
1-Adisyon sayfasında dilediğiniz ürünü seçip ‘İade’ butonuna basarak ürünü iade edebilirsiniz.
1-Adisyon sayfasında dilediğiniz ürünü seçip ‘İkram’ butonuna basarak ürünü ikram edebilirsiniz.
1-Adisyon sayfasında dilediğiniz ürünü seçip ‘Fiyat Değiştir’ butonuna basarak ürünün adisyon içinde geçerli olacak şekilde birim fiyatını değiştirebilirsiniz.
1-Adisyon içerisinde ‘Müşteri seç’ butonuna tıklayıp müşterinizi seçmeniz gerekmektedir.
1-Adisyon içerisinde Müşteri Seçtikten sonra ödeme sayfasında ‘Cari’ seçeneği gelecektir. Tutarı ‘Tümü’ olarak seçip ‘Cari’ butonuna bastıktan sonra tutar müşterinin cari hesabına tanımlanacaktır.
1-Ürünlerinizi gramajlı olarak satmak istesniz ürün ekleme sayfasında ‘Gramajlı’ seçeneğini aktif etmeniz gerekmektedir.
-Gramajlı seçeneğini aktif ettikten sonra porsiyon olarak 1kg cinsinden fiyatını girmelisiniz.
2-Daha sonra ürünü sipariş verirken üzerine tıklayıp ‘Gramaj Ekle’ bölümüne dilediğiniz gramajı girinin . Otomatik olarak gramaj fiyatı gelecektir.
1-Adisyon içerisinde solda bulunan ‘Hesap Yazdır’ butonu ile hesabı yazdırabilirsiniz.
-Hesabı yazdırılan masa yeşil renge döner.
2-Hesap yazdırdığınızda adisyon kilitlenir. Dilerseniz masaya tekrar girip kilidi açıp sipariş ekleyebilirsiniz.
1-Adisyon içerisinde solda bulunan ‘Ödeme Sayfası’ butonu ile ödeme sayfası ekranına gidebilirsiniz.
-Ödeme sayfasında eklediğiniz ödeme tiplerinden dilediğiniz ile ödeme alabilirsiniz.
2-Dilerseniz yüzde oranda girerek iskonto yapabilirsiniz.
3-Dilerseniz hesabı yuvarlama yapabilirsiniz.
4-Daha sonra dilediğiniz gibi parçalı ödeme alabilirsiniz.(Ör:yarısı kredi yarısı nakit).
1-Ödeme Tipleri sekmesinden ‘Ekle’ butonu ile dilediğiniz ödeme tipini ekleyebilirsiniz.
2-Dilersiz hızlı adisyonda hızlı ödeme özelliğini aktif edebilirsiniz.
1-POS ekranından ‘Paket Servis’ sekmesine giriniz.
-Manuel olarak arama bölmesinden müşteri aratıp bulabileceğinizz gibi Caller ID entegresi sayesinde arayan numarayı ‘Gelen Aramalar’ sekmesinde görüp otomatik olarak üzerine tıklayıp sipariş girebilirsiniz.
2-Müşteriyi seçtikten sonra müşterinin kayıtlı adreslerinden biriniz seçiniz.
3-Adresi seçtikten sonra sipariş ekranı gelecektir. Bu ekranda siparişi girip adisyonu kapatınız.
3-Siparişlerinizi girdikten sonra sipariş ,Paket Servis ekranında ‘Bekleyen’ kısmına düşecektir.
-Dilerseniz siparişin üzerindeki çubuğa tıkladıktan sonra alt kısımda bulunan ‘Adisyonu göster’ butonuna tıklayarak adisyonu görebilir,eklemeler yapabilirsiniz
-Herhangi bir değişiklik yapmayacaksanız siparişe tıklayıp alt kısımdan hangi kuryenin götüreceğini seçin.
-Sipariş artık ‘Kuryede’ kısmına düşecektir.
-Kuryeniz siparişini götürdükten ve mobil ekranından ödemesini alıp daha sonra ödeme türünü seçip siparişi teslim edebilir.

GoPOS Ürünler

Mağaza
GoPOS Özelikleri
Mobil Adisyon Uygulaması
Tablet Menu Uygulaması
Paket Servis Programı
Restoran Programı
Kurye Takip Sistemi
Karekod menü

Özel Bağlantılar

Banka Bilgilerimiz
Fiyat Listesi
Blog
GoPOS Destek
Neden GoPOS ?
Şartlar ve Koşullar
Gizlilik Politikası
Hizmet İptali ve İade
Kvkk Metni
Whatsapp-kvkk

GoPOS Uygulamaları

Windows Store
Apple Tablet, Mobil
Android Tablet, Mobil
Appgallery Tablet, Mobil
Mobil Caller ID App
GoPOS Web Global

Bize Ulaşın

İletişim
08503059131
05372040741
05372040741
[email protected]
Marmaris/Muğla
yerli üretim

Sosyal Medya Hesaplarımız

Facebook
YouTube
X
Instagram
Telegram

Copyright © 2018 – 2025 GoPOS Her Hakkı Saklıdır.